Character

Character

Growing Light

Konana Magun

Aegis [Elemental]

You have no connection with this character.

Follower Requests

Before this character can be followed, you must first submit a follower request.
Do you wish to proceed?

  • 0

D以外初~

Public
 アルカソーダラ族クエストはあともうちょっとかな。
 ずっと暗黒騎士でクエストやっていたのですが、こちらが先にゴール致しました。
 タンク初カンスト~♪
 ↓続きが気になっていたロールクエストも早速、終わらせてきました。
Click to showClick to hide
 バトルでは圧殺撃の防ぎ方がわからなくて、ぐぐりましたw
 ローブローじゃなくて、インタージェクトの方なのか……
 スタン効かないからどうしようと思っていた。
 インタージェクトの使いどころがよくわからなくて、ページに入れてなかったので、最初から詰んでたw
 ちゃんとスキル使ったら勝てました。
 後半は、カヌ・エ様のヒーラー無双が凄かったです。

 グレイプニルは倒したあと、やっぱり消えちゃったから、幼馴染さんが救われたのかよくわからないけど……
 偽神獣になった人の運命つらすぎるなぁ。


 暗黒騎士はエウレカでずっと使ってたから、スキル回しは覚えてきたのですが(正しい自信はない)、レベル後半のスキルの使い方はさっぱりなので、今回のも含めてもう一回、ページ考え直さなきゃ。
 ルレに行く勇気はゼロですが、フェイスとかコンサポでは使いたい。
 タンク出せるようになったから、いままでタンクやらせてたキャラに別ロールみせてもらえるはず!

   
Comments (0)
Post a Comment

Community Wall

Recent Activity

Filter which items are to be displayed below.
* Notifications for standings updates are shared across all Worlds.
* Notifications for PvP team formations are shared for all languages.
* Notifications for free company formations are shared for all languages.

Sort by
Data Center / Home World
Primary language
Displaying